مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-08فرهنگي

از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان چه خبر ؟


مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست برنامه های ابتکاری هر استان را در روزهای برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی غیاثی ندوشن، مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت وگویی مطرح کرد : جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به روال سال های اخیر در شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان، توسط شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.

همزمان با برگزاری این رویداد مهم سینمایی کشور، جشنواره سی و چهارم در سایر استان ها نیز با اکران فیلم های جشنواره و برنامه های ابتکاری دیگر، متناسب با شرایط استان های مختلف برگزار خواهد شد.

او در تشریح این برنامه ها اظهار داشت: برگزاری کارگاه داوری جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه داوری فیلم های کودک و نوجوان در برخی از استان ها، برگزاری جشنواره به صورت آنلاین در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان ها، اکران فیلم های سینمایی پذیرفته شده در جشنواره پس از اعلام رضایت صاحبان آثار برای اکران آنلاین در پلتفرم های میزبان جشنواره، پخش فیلم های خاطره انگیز دهه شصت و هفتاد برای بزرگسالان به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان چه خبر ؟

از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان چه خبر ؟