مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-08اقتصادي

بررسی نرخ پروازهای اربعین


قیمت بلیت هواپیما برای پرواز اربعین مشخص نشده است اما فروش بلیت از 28 شهریور آغاز می شود و اگر کسی تا قبل مشخص شدن نرخ بلیت هواپیما بلیتی را گرانتر خریداری کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سخنگوی سارمان هواپیمایی کشوری از بررسی قیمت بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: امروز نرخ آن اعلام خواهد شد و در صورت توافق دو کشور آمادگی افزایش پرواز و ظرفیت داریم.

محمدحسن ذیبخش در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروازهای اربعین گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین هنوز مشخص نشده است اما هم اکنون در حال بررسی نرخ منطقی برای آن هستیم که به نظر می رسد، امروز تکلیف آن روشن شود.

وی با بیان اینکه زائرین حسینی هیچ مشکلی برای تهیه بلیت هواپیما و حضور در مراسم اربعین را نخواهد داشت، افزود: اگر توافقی در این زمینه بین ایران و عراق صورت گیرد آمادگی افزایش پروازها و ظرفیت پذیرش مسافر را داریم.

چرا که تاکنون شش فرودگاه بین الملی کشور فعال کردیم و اگر نیاز باشد بقیه آن ها را نیز فعال می کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: قیمت بلیت هواپیما برای پرواز اربعین مشخص نشده است اما فروش بلیت از 28 شهریور آغاز می شود و اگر کسی تا قبل مشخص شدن نرخ بلیت هواپیما بلیتی را گرانتر خریداری کند، تخلفی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نرخ پروازهای اربعین

بررسی نرخ پروازهای اربعین