مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-08سياسي

نهضت آموزش بیسوادان در 9 مرکز یادگیری محلی در اردبیل/ثبت احوال یاری گر ما باشد


معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید آموزش بیسوادان به عنوان یک حرکت جهادی در بیش از 9 مرکز یادگیری محلی در سطح استان اردبیل به انجام می رسد.

- ، سید غلامحسین گنجی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش و سوادآموزی استان اردبیل اظهار کرد: شعاری که امسال برای فراگیری آموزش در نظر گرفته شده بهبود زندگی و افزایش مهارت در جهت کاهش فاصله دیجیتالی است که قطعاً برای رسیدن به این هدف گذاری نهضت سوادآموزی استان برنامه های شاخصی را در 25 حوزه انجام می دهد.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری در مجموع با کسب یک هزار و 589 امتیاز کشوری نهضت سوادآموزی استان اردبیل در جایگاه عالی و شایسته تقدیر قرار گرفت که این روند را در سه سال اخیر حفظ کردیم.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی در استان اردبیل گفت: بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در گروه سنی 10 تا 49 سال جمعیت باسواد استان اردبیل 93.

1 دهم درصد بوده که در آخر سال 99 این رقم به 95.

1 دهم رسید که حتی نیم درصد از هدف گذاری پیش بینی شده جلوتر هستیم.

گنجی حجم ابلاغی سوادآموزی را در سال تحصیلی گذشته هفت هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: در سه مقطع سواد، تحکیم و انتقال ما سعی کردیم افراد مختلف را به رغم شرایط کرونای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آموزش بیسوادان در 9 مرکز یادگیری محلی در اردبیل/ثبت احوال یاری گر ما باشد

نهضت آموزش بیسوادان در 9 مرکز یادگیری محلی در اردبیل/ثبت احوال یاری گر ما باشد