مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-08پزشكي

برگزاری پنجمین همایش سیره نبوی در طب به میزبانی شیراز


پنجمین دوره همایش بین المللی سیره نبوی در طب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با رویکرد «مطالعات و پژوهش های میان رشته ای علوم انسانی، - برگزاری پنجمین همایش "سیره نبوی در طب" به میزبانی شیراز ایسنا/فارس پنجمین دوره همایش بین المللی سیره نبوی در طب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با رویکرد مطالعات و پژوهش های میان رشته ای علوم انسانی، اسلامی و پزشکی 4 تا 6 آبانماه امسال برگزار می شود.

رییس پنجمین همایش بین المللی سیره نبوی در طب چهارشنبه 17 شهریور با اشاره به همکاری حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزاری پنجمین دوره این همایش، به خبرنگاران گفت: در این همایش، اندیشمندان و متخصصانی از حوزه های علمیه و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی با بیان اینکه در هر دوره این همایش، یک موضوع به عنوان محور اصلی مشخص شده است، گفت: در دوره اول مبحث تبیین سیره نبوی در طب، در دوره دوم هم ترویج سیره نبوی در طب، در دوره سوم، تولید علم و در دوره چهارم هم تداوم تولید علم به عنوان موضوع محوری این همایش تعریف شد.

محمودی با اشاره به قدمت و پیشینه حوزه های علمیه، افزود: حوزه های علمیه پیشینه بیش از هزار سال فعالیت علمی در سرزمین های اسلامی دارند و جامعه ما هم از این ساحت مقدس علمی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین همایش سیره نبوی در طب به میزبانی شیراز

برگزاری پنجمین همایش سیره نبوی در طب به میزبانی شیراز