مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-08سياسي

بزودی بیمارستان تنفسی ارتش70 تخت خوابی دائمی ارتش در قم افتتاح خواهد شد


استاندار قم با اشاره به درخواست مدیریت  استان قم از ارتش جمهوری اسلامی برای راه اندازی بیمارستان تنفسی  برای بیماران کرونایی  گفت: بیمارستان 70 تختخوابی بیمارستان تنفسی در قم که با همت ارتش در ظرف دو هفته احداث و آماده راه اندازی شده است .

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به درخواست مدیریت  استان قم از ارتش جمهوری اسلامی برای راه اندازی بیمارستان تنفسی  برای بیماران کرونایی  گفت: بیمارستان 70 تختخوابی بیمارستان تنفسی در قم که با همت ارتش در ظرف دو هفته احداث و آماده راه اندازی شده است .

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به تلاش کادر درمان برای کنترل موج پنجم کرونا اظهار کرد: این مهم در سایه ی همراهی مردم و رعایت دسترالعمل های بهداشتی هر چه سریعتر محقق خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به درخواست استان قم از ارتش جمهوری اسلامی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی افزود: با نگاه مثبت رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی بیمارستان 70 تختخوابی دائمی برای پذیرش بیماران تنفسی به زودی افتتاح خواهد شد.

وی واکسیناسیون عمومی در استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به قرار گرفتن بیماران خاص در اولویت تزریق واکسن گفت: تعداد مراکز واکسیناسیون در استان قم نیز در وضعیت خوبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی بیمارستان تنفسی ارتش70 تخت خوابی دائمی ارتش در قم افتتاح خواهد شد

بزودی بیمارستان تنفسی ارتش70 تخت خوابی دائمی ارتش در قم افتتاح خواهد شد