مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-08اقتصادي

نانوایی های رزن حق فروش عمده نان را ندارند


فرماندار رزن با بیان اینکه باید ظرف 48 ساعت دلایل کمبود نان بررسی و در راستای حل این مشکل اقدام شود گفت: نانوایی ها حق فروش عمده نان را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدرضا سلامتی ظهر امروز در کارگروه آرد و نان شهرستان رزن از تشکیل سه کمیته برای حل مشکل تامین نان در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: باید ظرف 48 ساعت دلایل کمبود نان بررسی و در راستای حل این مشکل اقدام شود.

وی خواستار نظارت بیشتر بر واحدهای نانوایی برای جلوگیری از فروش آرد یارانه ای شد و افزود: اختلاف قیمت آرد دولتی و آزاد و افزایش درخواست نان از مهمترین دلایل کمبود نان در شهرستان رزن است.

فرماندار شهرستان رزن با تأکید بر اینکه نانوایی ها حق فروش عمده نان را ندارند گفت: تعداد 6 واحد نانوایی به مدت یک ماه در داخل شهر رزن در نوبت بعد از ظهر اقدام به پخت نان خواهند کرد.

وی کم فروشی، تعطیلی غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه به عنوان مهمترین تخلف نانوایی ها در شهرستان رزن گزارش شده است گفت: بعضا جرائم نانوایی ها به اسم کارگران نانوایی ها درج می شود که این امر باعث می شود سابقه تخلف نانوایی ها درج نشود.

سلامتی با بیان اینکه جرایم نانوایی ها باید به اسم صاحب پروانه درج شود گفت: هیچ مماشاتی با متخلفان واحدهای نانوایی ها وجود ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های رزن حق فروش عمده نان را ندارند

نانوایی های رزن حق فروش عمده نان را ندارند