مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-08سياسي

لزوم پیگیری کلنگ های بی ثمر از سوی دولت سیزدهم در خراسان شمالی


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس از دولت سیزدهم درخواست کرد تا به استان محروم خراسان شمالی توجه ویژه ای داشته باشند و رفع محرومیت های آن را در اولویت کار خود قرار دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس از دولت سیزدهم درخواست کرد تا به استان محروم خراسان شمالی توجه ویژه ای داشته باشند و رفع محرومیت های آن را در اولویت کار خود قرار دهند.

محمد وحیدی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استقرار دولت مردمی برای شکل گیری دولت قوی امیدهای زیادی را در مردم ایجاد کرده است، افزود: برداشتن گام های مستحکم بر پایه عقلانیت و توجه به همه ظرفیت های کشور در داخل و همچنین لزوم ارتباط سریع و وسیع در سطح بین المللی، رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی، کاهش بیکاری و افزایش سطح رفاه عمومی از مهم ترین مطالبه های مردم است.

وحیدی تصریح کرد: اگر دولت برای آزاد سازی سرمایه های کشور در سایر کشورها تلاش می کند ضروری است که این سرمایه ها به صحنه تولید و تهیه کالاهای اساسی و تجهیزات زیر بنایی برای حوزه تولید و تجهیزات کشور باشد نه اینکه صرفا برای واردات مواد مصرفی و لوازم خانگی که شرکت های کشورهای بیگانه روی دستشان باد کرده و می خواهند تبدیل به کالای مصرفی کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری کلنگ های بی ثمر از سوی دولت سیزدهم در خراسان شمالی

لزوم پیگیری کلنگ های بی ثمر از سوی دولت سیزدهم در خراسان شمالی