مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-08سياسي

شهرداری کرمانشاه از داروخانه ها عوارض چند میلیونی می گیرد


عضو انجمن داروسازان کرمانشاه از مبالغ چند 10 میلیونی که شهرداری به بهانه افتتاح از داروخانه ها می گیرد انتقاد کرد و گفت: مشابه این کار در هیچکدام از استان های همجوار صورت نمی گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو انجمن داروسازان کرمانشاه از مبالغ چند 10 میلیونی که شهرداری به بهانه افتتاح از داروخانه ها می گیرد انتقاد کرد و گفت: مشابه این کار در هیچکدام از استان های همجوار صورت نمی گیرد.

عابدین فرزادی پور در جلسه امروز (17 شهریور) شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، از مصوبه غیرمنطقی شهرداری و شورای شهر کرمانشاه برای داروخانه ها انتقاد کرد و افزود: بر این اساس هر داروخانه ای که بخواهد فعالیت خود را آغاز کند، باید بر اساس متراژ داروخانه بین 30 تا 70 میلیون تومان عوارض افتتاح بدهد.

وی با بیان اینکه این مبلغ با ادعای عوارض کسب و پیشه اخذ می شود، تاکید کرد: این رقم معادل عوارض حدود پنج سال است که از ابتدای کار گرفته می شود.

عضو انجمن داروسازان کرمانشاه اضافه کرد: این درحالی است که شهرداری و شورای شهر خدمات خاصی به ما ارائه نمی دهد.

فرزادی پور با بیان اینکه بر اساس استعلام صورت گرفته از انجمن های داروسازان هیچکدام از استان های همجوار از جمله ایلام، کردستان، لرستان و همدان چنین عوارضی را پرداخت نمی کنند، خاطرنشان کرد: پرداخت این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرمانشاه از داروخانه ها عوارض چند میلیونی می گیرد

شهرداری کرمانشاه از داروخانه ها عوارض چند میلیونی می گیرد