مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-08سياسي

مهارت آموزی دانشجویان از ضروریات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، مهارت آموزی را از تاکیدات بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: باید شرایطی برای جوانان فراهم شود تا به صورت تخصصی مهارت داشته باشند.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، مهارت آموزی را از تاکیدات بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: باید شرایطی برای جوانان فراهم شود تا به صورت تخصصی مهارت داشته باشند.

قباد میمنت آبادی امروز چهارشنبه (17 شهریور) در وبینار رسالت دانشجویان در گام دوم انقلاب که به همت جهاددانشگاهی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای قیام 17 شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری در ابتدا برای جوانان و دانشجویان است که به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی با بهره مندی از تجربیات گذشتگان پرداخته است.

وی افزود: امروز با استقرار دولت جدید و مدیریت جهادی در کشور، باید بتوان این بیانات را به منصه ظهور رساند و به سمت تحقق نظام پیشرفته اسلامی حرکت کرد و در این مسیر باید از ظرفیت مجموعه امکاناتی که در کشور وجود دارد بهره گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج بیان کرد: اگر در کنار عدالت در تقسیم امکانات، معنویت و اخلاق در جامعه نیز توزیع شود و منشأ چنین توزیعی مجموع جوانان عرصه علم باشد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی دانشجویان از ضروریات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مهارت آموزی دانشجویان از ضروریات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است