مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-08سياسي

سردار شریف: خط رسانه ای دشمن در پی واکسن هراسی است


سردار شریف با بیان اینکه کسی نباید داشته ها و توانمندی های کشور را در مقابله با کرونا زیر سوال ببرد، گفت: برخی تلاش می کنند در خصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه ای دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز در رزمایش مقابله با کرونا که از سوی بسیجیان سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: حضور میدانی ملت ما در میدان وسیع مقابله با ویروس کرونا تداعی کننده پشتیبانی مردم از رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیجیان در طی مدت فراگیری بیماری کرونا امتحان خوبی را پس دادند؛ البته همه می دانند مسئولیت اصلی مقابله با این بیماری بر عهده دولت است، اما با وجود این، طی مدت فراگیری کرونا در کشورمان، بسیجیان همچون گذشته برای مقابله با کرونا در میدان حضور یافتند.

سردار شریف گفت: در همین رابطه نیروی زمینی سپاه در تمام نقاط جغرافیایی کشور که وزارت بهداشت اعلام کرده، بیمارستان های سیار خود را که از امکانات خوبی هم برخوردار هستند، راه اندازی کرده است که به عنوان مثال می توان به راه اندازی این بیمارستان ها در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: خط رسانه ای دشمن در پی واکسن هراسی است

سردار شریف: خط رسانه ای دشمن در پی واکسن هراسی است