مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-08سياسي

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به جهانی شدن فرهنگ حسینی، گفت: پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت و خیزش آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران عالم است.

- ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری، پیش از ظهر چهارشنبه در هشتمین گردهمایی مدیران، معاونین و رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در بابل با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور، اظهار داشت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی، تجلی عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) و راه نورانی شهدای دشت کربلاست و گفتمان مقاومت و پایداری با فرهنگ سرخ عاشورا و واقعه کربلا شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش و نفوذ فرهنگ حسینی در جهان، افزود: ظرفیت عظیم پیاده روی اربعین حسینی و افزایش چشمگیر این گفتمان در جهان، نشان از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و باید از این ظرفیت بی بدیل و اجتماع میلیونی در جهت قدرت و اتحاد دنیای اسلام بهره گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سار فرهنگ عاشورا و گفتمان مقاومت، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت است و تربیت یافتگان این مکتب همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت است

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت است