موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-08بين الملل

فرار از جلبوع ؛ بزرگترین شکست امنیتی تاریخ اسراییل


عملیات آزادی شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی ضربه هولناکی به هیبت طرح رژیم صهیونیستی واعتبار و دقت نهاد امنیتی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه مستقل رأی الیوم در تحلیلی درباره فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی نوشت: زمانی که دشمنت پیروزی پشت پیروزی به دست می آورد و تو را از یک شکست وارد شکست دیگری می کند پس خوب بدان که پایان اشغالگری ات بسیار نزدیک شده است.

منظورمان از دشمن مقاومت فلسطین و قهرمانان آن است که ابزارهای مبارزه را ارتقا بخشیدند و بر دشمنشان که با سلاح مدرن مجهز شده و در مقابل جهان با مهارت های امنیتی و نظامی خود فخرفروشی می کند برتری یافتند.

اما اشغالگر منظورمان دشمن اسراییلی است.

مناسبت موفقیت شش تن از اسرای فلسطینی با رهبری محمود العارضه از جنبش جهاد اسلامی و زکریا الزبیدی، از رهبران گردان های الاقصی در فرارشان از طریق حفر تونلی در زندان جلبوع با روشی ابداعی و بی سابقه است که احتمالا در تاریخ ثبت می شود و شاید به یک فیلم سینمایی جهانی تبدیل شود که این قهرمانی را ثبت کند.

همچنان اسرار این عملیات و جزییات آن اندک است چراکه دستگاه های امنیتی اسراییل که شوکه هستند وقایع را مخفی می کنند اما اطلاعات اندکی که درباره این عملیات وجود دارد نشان می دهد که اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از جلبوع ؛ بزرگترین شکست امنیتی تاریخ اسراییل

فرار از جلبوع ؛ بزرگترین شکست امنیتی تاریخ اسراییل