مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-08سياسي

خبر ریزش دوباره پل خاتون کرج اشتباه رسانه ای بود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ضمن تکذیب ریزش مجدد پل تاریخی خاتون کرج گفت: سطح رویی پل به منظور تکمیل عملیات مرمتی برداشته شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ضمن تکذیب ریزش مجدد پل تاریخی خاتون کرج گفت: سطح رویی پل به منظور تکمیل عملیات مرمتی برداشته شده است.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که انتشار خبر ریزش مجدد پل خاتون اشتباه رسانه ای بوده، اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی افراد بر مبنای مشاهدات خود و بدون اطلاع از جزییات عملیات اجرایی موجب بازنشر خبر ریزش مجدد این اثر تاریخی شده اند که این امر از طرف این نهاد متولی تکذیب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ادامه داد: در حال حاضر با نظر کارشناسی و در راستای اجرای عملیات مرمت و رفع نواقص بخش زیرین، سطح رویی پل به طور موقت توسط پیمانکار برداشته شده است.

وی با تأکید بر حساسیت انتخاب پیمانکار این پروژه تصریح کرد: با تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از دستگاه های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری و شهرداری بودجه ای برای مرمت پل تاریخی در نظر گرفته شده که در این میان تنها وزارت خانه تابعه به وعده خود عمل کرده و همچنین به دلیل اهمیت این موضوع سه ماه اقدامات پژوهشی و مطالعاتی در دست اقدام قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر ریزش دوباره پل خاتون کرج اشتباه رسانه ای بود

خبر ریزش دوباره پل خاتون کرج اشتباه رسانه ای بود