مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-08سياسي

محمود صادقی: حضور میدانی رییس دستگاه قضا نشانگر تغییر رویکردها در قوه قضاییه است


محمود صادقی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: در گفت وگوهایی که با برخی از قضات به ویژه قضات دیوان عالی کشور داشتم، آنها نیز عقیده دارند که نمی توان به زودی در مورد تأثیرات حضور میدانی رییس دستگاه قضا در راستای حل مشکلات جامعه اظهار نظر کرد .

- محمود صادقی در گفت وگو با جماران، با اشاره به حضور میدانی رییس دستگاه قضا در بین مردم و حضور سرزده به زندان ها، گفت: مشکلات خیلی عمیق و ریشه ای تر است که انتظار داشته باشیم با حضور میدانی قابل حل باشد، البته نمی توان تأثیرات حضور میدانی را در افزایش اطلاع از مشکلات و حل آنها توسط رییس قوه قضاییه انکار کرد، این اقدام باعث افزایش اطلاعات ایشان از واقعیات حاکم بر جامعه می شود.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: در گفت وگوهایی که با برخی از قضات به ویژه قضات دیوان عالی کشور داشتم، آنها نیز عقیده دارند که نمی توان به زودی در مورد تأثیرات حضور میدانی رییس دستگاه قضا در راستای حل مشکلات جامعه اظهار نظر کرد و می گویند حل مشکلات مستلزم انجام اقدامات اساسی تری در این رابطه است.

صادقی در عین حال حضور میدانی رییس دستگاه قضا را نشانگر تغییر رویکردها در قوه قضاییه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات می تواند در جای خودش در کنار اقدامات اساسی تر دیگری مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود صادقی: حضور میدانی رییس دستگاه قضا نشانگر تغییر رویکردها در قوه قضاییه است

محمود صادقی: حضور میدانی رییس دستگاه قضا نشانگر تغییر رویکردها در قوه قضاییه است