مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-08اقتصادي

پرفروش ترین و لاکچری ترین خودروها در مشهد کدام است؟


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی مشهد گفت: در حال حاضر پر فروش ترین خودروها در مشهد در میان خودروسازان داخلی خانواده ایران خودرو و در میان خودروسازان خارجی خانواده هیوندا و کیا هستند.

- حمیدرضا حیدری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مشهد، با اشاره به این نکته که در حال حاضر پرفروش ترین خودروها در مشهد در میان خودروسازان داخلی خانواده ایران خودرو و در میان خودروسازان خارجی خانواده هیوندا و کیا هستند، اظهار کرد: تفکیک اینکه دقیقا کدام خودروها چه داخلی و چه خارجی پر فروش ترین ها بوده اند مشکل است؛ چراکه ما شبکه ای سراسری در این خصوص نداریم تا بتوان این موارد را ساماندهی کرد.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی مشهد ادامه داد: چنانچه معاملات خودرو ساماندهی شود به راحتی می توان ساماندهی کرد؛ اما تاکنون در این خصوص اقبال نبوده است.

وی تاکید کرد: در صورت ایجاد چنین سیستمی واحدهای فروش خودرو که غیرمجاز هستند خود به خود حذف می شوند، چراکه نمی توانند خودرویی را در سامانه ثبت کنند.

حیدری درخصوص گران ترین خودروها در بازار مشهد، خاطرنشان کرد: تاکنون ندیده ام که خودرویی خیلی گران و بالاتر از پنج تا 6 میلیارد تومان در نمایشگاه معامله شود؛ معمولا خودروهای گرانتر از این عدد معمولا بین خودِ افراد مورد معامله قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین و لاکچری ترین خودروها در مشهد کدام است؟

پرفروش ترین و لاکچری ترین خودروها در مشهد کدام است؟