مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-08بين الملل

نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند


در گزارشی با استناد به یکی از نظرسنجی های اخیر آمده است، تقریبا نیمی از مردم در آمریکا نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند.

- در گزارشی با استناد به یکی از نظرسنجی های اخیر آمده است، تقریبا نیمی از مردم در آمریکا نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری آسوشیتدپرس با استناد به نظرسنجی که خودش انجام داده، گزارش داد: حدود نیمی از جمهوری خواهان و دموکرات ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند و از هر 10 نفر هفت نفر نسبت به تهدید حملات سایبری نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این نظرسنجی به صورت مشترک با مرکز NORC برای تحقیقات روابط عمومی بین تاریخ 12 تا 16 اوت انجام شد و در آن 1729 فرد بزرگسال در آمریکا شرکت داشتند.

این نظرسنجی نشان داد که اکثر آمریکایی ها بیشتر نگران تهدیداتی هستند که توسط عاملان داخلی به وجود می آید تا تهدیداتی که توسط عاملان خارجی به وجود می آید.

در ادامه این گزارش آمده است: براساس این نظرسنجی، حدود دو سوم از آمریکایی ها می گویند نسبت به تهدید گروه های افراطگرا در داخل آمریکا شدیدا یا بسیار نگران هستند.

در مقابل حدود یک دوم از آمریکایی ها می گویند نسبت به تهدید شبه نظامیان مستقر در خارج شدیدا یا بسیار نگران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند

نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند