مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-08سياسي

اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری


سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ما باید در ساخت مسکن استیجاری پیشگام شویم از این رو بنیاد مسکن ساخت مسکن استیجاری را به دولت پیشنهاد داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله مهدیان امروز در مراسم تودیع خود و معارفه اکبر نیکزاد ثمرین بعنوان رییس جدید بنیاد مسکن، با بیان اینکه نهاد بنیاد مسکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل و در حوزه مسکن محرومان فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: از ابتدا تاکنون بیشتر فعالیت های بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن محرومان بوده است و در بحث بازسازی مناطق جنگ زده بنیاد مسکن فعالیت های بسیار گسترده ای انجام داد.

این بنیاد از سال 1360 که فعالیت خود را شروع کرده همراه با جنگ اقدامات مؤثری در حوزه بازسازی انجام داد به طوری که یک واحد مسکونی را دو تا سه بار بازسازی می کرد اما به دلیل آنکه دوباره بمباران می شد مجبور بود از ابتدا دوباره ساخت آن را آغاز کند.

سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: بنیاد مسکن نهادی در حوزه ساخت مسکن است که همگام با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت خود را انجام می دهد و نمایندگی های بسیار گسترده ای در سراسر شهرهای مختلف دارد.

وی تصریح کرد: ضرورت تأمین مسکن برای محرومان بسیار مهم است و مشکلات خود را دارد که البته خوشبختانه در سال های اخیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری

اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری