مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-08فرهنگي

بازخوانی و تأویل آثار جلال ستاری در جشنواره آیینی و سنتی


حمیدرضا اردلان دبیر بخش سمینارهای بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از تأویل و بازخوانی آثار جلال ستاری در بخش سمینارهای جشنواره خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، حمیدرضا اردلان دبیر بخش سمینارهای بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، از نامگذاری این بخش به نام جلال ستاری خبر داد و در این باره گفت: جلال ستاری از جمله چهره هایی است که جامعه روشنفکری ایران را با جریان های اندیشگی معاصر آشنا کرد.

با عنایت به آثار گسترده و موثر این چهره به ویژه در حوزه آکادمی، جایزه جلال ستاری حدود 12 سال پیش طراحی شد و اکنون هر 2 سال یک بار به صاحبان آثار داخلی و خارجی با عنوان های اسطوره، آیین، نمایش های سنتی و موضوعات میان رشته ای اهدا می شود.

وی افزود: این جایزه یک رویداد مستقل است که تاکنون در جوار سمینارهای بین المللی نمایش های آیینی و سنتی وابسته به جشنواره آیینی و سنتی کشور، اهدا می شود.

دبیر بخش سمینارهای بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، درباره اقدامات انجام شده در این دوره، بیان کرد: در هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی که آذر ماه امسال برگزار می شود، یک روز به بازخوانی و تاویل آثار استاد ستاری و نام وی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی و تأویل آثار جلال ستاری در جشنواره آیینی و سنتی

بازخوانی و تأویل آثار جلال ستاری در جشنواره آیینی و سنتی