مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-08سياسي

ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی آغاز شد


 مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی توسط سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز، در دانشگاه های این استان برگزار می شود.

- ایسنا/البرز  مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی توسط سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز، در دانشگاه های این استان برگزار می شود.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی این استان گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی، هر ساله با شعار مناظره؛ فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اهمیت گسترش فرهنگ گفت و گو در میان قشر دانشجو افزود: فرهنگ مناظره و گفت و گو برای ارائه، تبیین و دفاع از عقیده و نظر خود در نزد دیگران مسئله ای است که در جامعه به خصوص قشر دانشجو بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که دانشجویان، قشر آینده ساز جامعه هستند و باید بیاموزند چگونه از ابعاد مختلف به طرح عقیده و نظر خود بپردازند و با پژوهش و مطالعه، دلایل و شواهد سنجیده جمع آوری کنند و دایره اطلاعات خود را در موضوعات مختلف گسترش دهند.

قاسمی جیردهی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و ارتقاء قدرت سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی آغاز شد

ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی آغاز شد