مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-08سياسي

روحانی حذف شدنی نیست/ وی حیات سیاسی اش را در مجمع ادامه خواهد داد


غلامعلی رجایی با بیان این که باید دید بهانه تندروها برای محاکمه روحانی چیست.

آیا بحث محاکمه شخص خود مطرح است یا وزرایش، عنوان کرد: مجلس در بحث کنترل بیماری کرونا باید با وزیر بهداشت برخورد می کرد و از او سوال می کرد که چرا نتوانست عرصه درمان را خوب مدیریت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی گفت: روحانی حذف شدنی نیست؛ چرا که این آدم سابقه 40 سال خدمت در نظام را دارد، او در مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است، 8 سال مدیریت کشور را در دست داشته برای همین هم معتقدم وی حیات سیاسی اش را در مجمع ادامه خواهد داد.

غلامعلی رجایی درباره این که جریانی در کشور این روزها مطرح می کند حسن روحانی رییس دولت های یازدهم و دوازدهم به دلیل 8 سال عملکردی که در راس دولت داشته است باید محاکمه شود و حتی نمایندگان مجلس هم خواستار چنین محاکمه ای هستند، گفت: بحث محاکمه روحانی و بعضی از وزرایش باید کار تندروهای اصولگرایان باشد.

متاسفانه اصولگرایان و اصلاح طلبان دچار یک اقلیت تندرو هستند که این ها بازی ها را به هم می زنند و می خواهند صحنه بازی را با تندروی های خودشان تغییر دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: مشاهده می کنیم همین ها هنوز پنج سال بعد از فوت آقای هاشمی دست از تضعیف و تخریب وی بر نداشتند و بعضاً با جعل تاریخ و اخبار نادرست سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی حذف شدنی نیست/ وی حیات سیاسی اش را در مجمع ادامه خواهد داد

روحانی حذف شدنی نیست/ وی حیات سیاسی اش را در مجمع ادامه خواهد داد