مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-08سياسي

ارتباطات میان فرهنگی و تولید ادبیات آن در کشور ما مغفول مانده است


شاه قاسمی با اشاره به اینکه ارتباطات میان فرهنگی خیلی تمایل به سمت مدیریت دارد گفت: در کشور ما متأسفانه ارتباطات میان فرهنگی، مغفول مانده به همین دلیل، - ، نشست معرفی و رونمایی از کتاب ارتباطات میان فرهنگی؛ نظریه و کاربرد با حضور امیرمحمد حاجی یوسفی (عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، سیدوحید عقیلی (رییس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، احسان شاه قاسمی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)، محمدحسین شعاعی (مترجم کتاب و عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)) و با دبیری حسین حسنی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) برگزار شد.

در ابتدای این برنامه محمدحسین شعاعی با توضیحی درباره این کتاب گفت: نویسندگان کتاب ارتباطات میان فرهنگی؛ برایان جی ‏‏‏هورن ‏‏‏و باری تومالین، از کسانی هستند که به شکل علمی و عملی در زمینه ارتباطات میان فرهنگی فعالیت کرده اند.

آن ها بیش از 50 کشور را در این حوزه تجربه کرده اند و ضمن داشتن سواد آکادمیک، به شکل تجربی با فرهنگ ها و مردمان کشورهای دیگر ارتباط داشته اند که این خود می تواند نقطه قوتی برای این کتاب باشد.

ازجمله مزیت های این کتاب، دوری از اصطلاحات دشوار و غامض، پوشش اصطلاحات عملی و پوشش فرهنگ های مختلف و تشریح و تبیین آن ها و آوردن نمونه هایی از کشورهای مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات میان فرهنگی و تولید ادبیات آن در کشور ما مغفول مانده است

ارتباطات میان فرهنگی و تولید ادبیات آن در کشور ما مغفول مانده است