مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-08پزشكي

عمده مشکل کودکان یزدی اختلالات گوارشی است


پزشک یزدی متخصص اطفال با اشاره به اینکه وضعیت نگهداری از نوزاد و کودک در فصول مختلف متفاوت است گفت: عمده مشکل کودکان یزدی اختلالات گوارشی است.

- دکتر محمدعلی شهاب در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به نگرانی بی مورد خانواده ها در خصوص وضعیت پوشش نوزاد در فصول مختلف سال اظهار کرد: در فرهنگ قدیم که در زمستان وسایل گرمایشی مانند امروز نبوده و ایجاد گرمایش دشوار بود امروز مفهومی ندارد و باید توجه داشت که درجه اتاق را هرآنچه کاهش بدهیم قطعا خنک­تر از فصل بهار نیست و نگرانی برای سرماخوردگی جایی ندارد.

وی با بیان اینکه مادران همیشه در مورد بیماری کودک خود نگرانی دارند افزود: عمده مشکل کودکان یزدی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند ناشی از اختلالات گوارشی است که لازم است مادران به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوع پوشش نوزاد عاملی برای ابتلا به زردی است افزود: ابتلای به زردی ناشی از افزایش درجه حرارت بدن و ضعف کارکرد برخی از اعضای بدن از جمله کبد است که به راحتی نیز قابل درمان بوده و لزومی ندارد خانواده ها نگران این موضوع ساده باشند.

پزشک شهیر یزدی با بیان اینکه تمام خانواده هایی که فرزند دارند و یا به نوعی با فرزندان فامیل در ارتباط هستند دغدغه نوزاد را دارند ادامه داد: زردی نوزاد یک چیز طبیعی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکل کودکان یزدی اختلالات گوارشی است

عمده مشکل کودکان یزدی اختلالات گوارشی است