مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-08فناوري

وعده هایی برای ساماندهی فضای مجازی کودکان


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، وعده داد که به زودی اپراتور اختصاصی کودکان و نوجوانان در جهت ارائه محتوای سالم راه اندازی می شود و همچنین با اشاره به لزوم توسعه شبکه دانش آموزی شاد به عنوان یک پلتفرم داخلی که 2.

- 5 میلیون نفر همزمان از آن استفاده می کنند، از تلاش برای رایگان بودن شاد در سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از وعده های عیسی زارع پور از زمان بررسی صلاحیتش در مجلس شورای اسلامی و پس از آن در گفت وگوهایی که داشته، رسیدگی به وضعیت فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بوده است.

او در زمان ارائه برنامه هایش در مجلس، با اشاره به ضرورت حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، گفته بود: امروز خانواده های ما از حضور کودکان و فرزندان خود در فضای مجازی نگران هستند.

از آنجایی که حتی کشورهای تولیدکننده این فناوری، ابزارهایی برای خانواده ها جهت مدیریت کودکان خود در این فضا فراهم کرده اند، ما نیز باید این نگرانی را برای خانواده ها برطرف کنیم.

او با بیان اینکه ما مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان را بی پناه در فضای مجازی رها کرده ایم، گفت: بیش از 15 سال است که کشورهای مختلف برای این موضوع دغدغه دارند و نگران آسیب کودکان از فضای اینترنت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده هایی برای ساماندهی فضای مجازی کودکان

وعده هایی برای ساماندهی فضای مجازی کودکان