مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-08حوادث

وقوع زمین لرزه 7 و 4 دهم ریشتری در مکزیک


مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که مرکز این زمین لرزه در 14 کیلومتری جنوب شرق منطقه ساحلی «آکاپولکو» در ایالت گوئررو و 400 کیلومتری جنوب مکزیکوسیتی بوده است.

- مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که مرکز این زمین لرزه در 14 کیلومتری جنوب شرق منطقه ساحلی آکاپولکو در ایالت گوئررو و 400 کیلومتری جنوب مکزیکوسیتی بوده است.

زمین لزره ای به بزرگی هفت و چهار دهم ریشتر مناطق جنوب غرب مکزیکوسیتی را لرزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از رویترز، زمین لرزه ای شامگاه گذشته - سه شنبه- مناطقی را در جنوب غرب مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک لرزاند که باعث لرزش ساختمان ها و خروج مردم از خیابان ها شد.

هکتور آستودیلو فرماندار ایالت گوئررو گفت که در پی این زمین لرزه یک نفر کشته شده است و هنوز اطلاعاتی از تعداد تلفات انسانی وجود ندارد ، اما گزارش های زیادی از خسارت مادی دریافت شده است.

مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که مرکز این زمین لرزه در 14 کیلومتری جنوب شرق منطقه ساحلی آکاپولکو در ایالت گوئررو و 400 کیلومتری جنوب مکزیکوسیتی بوده است.

از سوی دیگر، مرکز هشدار سونامی اقیانوس آرام واقع در هونولولو ، مرکز ایالت هاوایی آمریکا درباره خطر امواج شدید سونامی در شعاع 300 کیلومتری مرکز زلزله در امتداد ساحل مکزیک هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع زمین لرزه 7 و 4 دهم ریشتری در مکزیک

وقوع زمین لرزه 7 و 4 دهم ریشتری در مکزیک