مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-08بين الملل

هنیه: فرار اسرا صفحه جدیدی از پیروزی فلسطین مقابل اشغالگران است


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، فرار شش اسیر فلسطینی از زندان اسراییلی «جلبوع» از طریق حفر تونل را تبریک گفت.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، فرار شش اسیر فلسطینی از زندان اسراییلی جلبوع از طریق حفر تونل را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تماس تلفنی برقرار کرد و پیروزی اسرای قهرمان از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: آنچه این قهرمانان اقدام به آن کردند، صفحه جدیدی از پیروزی های ملت فلسطین در نبرد اراده ها مقابل رژیم اشغالگر و غاصب باز کرد.

وی همچنین تصریح کرد، دستاوردها و پیروزی های ملت فلسطین در برابر این رژیم اشغالگر و جنایتکار تا آزادی کامل اراضی و ملت فلسطین و اسرای فلسطینی ادامه دارد.

اسماعیل هنیه در جریان این گفت وگوی تلفنی، بر لزوم حمایت و حفاظت از این قهرمانان و فراهم کردن آغوشی امن برای آنها به منظور ادامه مسیر مقاومت تاکید کرد.

در همین راستا، اسماعیل هنیه و زیاد النخاله بر پایبندی خود به آزادی اسرا از زندان های رژیم اشغالگر تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: فرار اسرا صفحه جدیدی از پیروزی فلسطین مقابل اشغالگران است

هنیه: فرار اسرا صفحه جدیدی از پیروزی فلسطین مقابل اشغالگران است