مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-08سياسي

خدمات رسانی به حاشیه شهر مشهد افزایش یابد/ لزوم توجه به مردم مداری


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خواستار توجه بیشتر به خدمات رسانی به مناطق محروم به خصوص حواشی شهر مشهد شد.

- ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با سید عبدالله ارجایی، شهردار جدید شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک به وی برای توفیق خدمت به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار کرد: پذیرفتن مسؤولیت در این شهر با پذیرش مسئولیت در هر نقطه دیگری متفاوت است زیرا ولی نعمت ما در اینجا، امام هشتم (ع) است.

وی با مغتنم دانستن خدمت در مشهد، ادامه داد: اداره شهر مشهد، گذران و مدیریت یک شهر معمولی برای مردم آن شهر نیست، این شهر سالانه پذیرای میلیون ها نفر زائر از سراسر کشور و جهان است که این یعنی مدیریت شما در این شهر باید مدیریتی برای چندین میلیون نفر زائر و مجاور باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر لزوم مردم داری در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: مردم بیشترین سطح تعامل را با شهرداری و بیشتر از هر سازمان و اداره ای به شهرداری رفت و آمد دارند، شما به عنوان مدیران این شهر تا می توانید باید با مردم مدارا کنید.

وی با اشاره به اهمیت برخورد جدی با فساد در شهر و مدیریت شهری، گفت: شیب خدمت به سمت حاشیه شهر باید تند باشد، در دوره های گذشته اقداماتی در این جهت انجام شده که باید با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به حاشیه شهر مشهد افزایش یابد/ لزوم توجه به مردم مداری

خدمات رسانی به حاشیه شهر مشهد افزایش یابد/ لزوم توجه به مردم مداری