مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-08اقتصادي

اقتصاد هنر با تجاری سازی متحول می شود


شاخه های متنوع هنرهای دستی و سنتی  و جاذبه های گردشگری  یکی از مصادیق توسعه و گسترش اقتصاد هنر است و اگر آن ها را تجاری سازی کنند، - ایسنا/اردبیل یک مدرس عکاسی گفت: شاخه های متنوع هنرهای دستی و سنتی  و جاذبه های گردشگری  یکی از مصادیق توسعه و گسترش اقتصاد هنر است و اگر آن ها را تجاری سازی کنند، می توان اقتصاد هنر اردبیل را متحول کرد.

حسین ملکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشکلات اقتصاد هنر در اردبیل و حتی در ایران به ساختارهای معیوب کلان آموزشی و اقتصادی،، نبود نیروهای متخصص و نداشتن نگاه نو و آینده نگر مربوط می شود.

وی اضافه کرد: در بخش اقتصاد و در بخش هنر، هنوز به درک صحیح و منطقی و کاملی از تقاطع حیاتی اقتصاد و هنر و مقتضیات آن زیر عنوان اقتصاد هنر نرسیده ایم.

ملکی با اشاره به اینکه در زمینه اقتصاد هنر در اردبیل اقدامات قابل ذکر و چشمگیر انجام نگرفته است، ادامه داد:و در این زمینه سیستم آموزشی درستی نداریم و حتی نمی توانیم یک هنرجو را طوری تربیت کنیم که آینده شغلی داشته باشد و با اتکا به هنر و حرفه خود بتواند روی پای خود بایستد.

به گفته این عکاس، می توان تدابیری اندیشید و با ایجاد غرفه های دائم رشته های هنری در مکان بخصوصی هم به رشد کلان اقتصادی دست یافت و هم مردم را با هنر آشنا کرد و هم به اقتصاد هنر شهر و بالأخص به رشد اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد هنر با تجاری سازی متحول می شود

اقتصاد هنر با تجاری سازی متحول می شود