موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-08اقتصادي

مدل صادرات منسوجات نانویی دانش بنیان ها به کشورهای همسایه


منسوجات نانویی یکی از شرکت های فناوری علاوه بر آنکه به کشورهای عراق، کویت و عمان صادر می شود، نمایندگی این شرکت نیز در عراق راه اندازی شده است.

- منسوجات نانویی یکی از شرکت های فناوری علاوه بر آنکه به کشورهای عراق، کویت و عمان صادر می شود، نمایندگی این شرکت نیز در عراق راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم حجتی، مدیرعامل یکی از شرکت های فناوری با بیان اینکه طی سال های گذشته موفق به صادرات محصولات خود به چند کشور همسایه شدیم، گفت: عمان، عراق و کویت از جمله مقاصد صادراتی منسوجات نانویی ما بودند و امسال هم در حال آماده سازی محصولات برای ارسال به این کشورها هستیم.

حجتی جوراب های آنتی باکتریال، لباس تب نمای نوزاد، پیش بند چربی گریز، حوله های سوپرجاذب آنتی باکتریال را از محصولات تولیدی این شرکت دانست و اظهار کرد: در عراق نمایندگی فروش داریم و در عمان و کویت نیز شرکت هایی حضور دارند که به صورت منظم از ما خرید دارند.

با توجه به افزایش قیمت دلار، بازار صادرات برای ما جذاب تر شده است، به طوری که در حال حاضر با تمام ظرفیت خود در حال تولید هستیم و بخش زیادی از این محصولات نیز برای بازار صادراتی هستند.

وی با بیان اینکه لباس تب نمای نوزاد تولید شده در این شرکت در منطقه بدون رقیب است و در نتیجه مشتریان خوبی برای آن داریم، خاطر نشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل صادرات منسوجات نانویی دانش بنیان ها به کشورهای همسایه

مدل صادرات منسوجات نانویی دانش بنیان ها به کشورهای همسایه