مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-08پزشكي

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها


در این روش لازم است درب یک بطری پلاستیکی را سوراخ کرده و دو نی در آن فرو کنیم و سپس مایع را درون آن ریخته و استنشاق کنیم.

- در این روش لازم است درب یک بطری پلاستیکی را سوراخ کرده و دو نی در آن فرو کنیم و سپس مایع را درون آن ریخته و استنشاق کنیم.

رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه بطری بخور سرد وسیله کمکی برای بهبود تنفس بیماران مبتلا به کروناست، گفت: در این روش عرق آویشن، عرق نعنا، عرق بابونه و کمی قطره سیاه دانه را داخل یک بطری ریخته تا بیمار استنشاق کند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای مبارزه با ویروس کرونا باید راه های مختلف درمانی را بشناسیم تا بتوانیم به بیماران بهتر کمک کنیم تا ابتدا بتوانند بهتر نفس کشیده و کم کم ریه آن ها بهبود یابد.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فوکال پویینت علمی مراقبت و مدیریت بیماری های عفونیبا بیان اینکه یکی از این راه ها، بخور داروهای گیاهی است، تصریح کرد: این بطری بخور حاوی عرق آویشن، نعنا و بابونه است و تنها در برخی بیماران کرونایی به توصیه پزشک استفاده می شود.

ضیایی ادامه داد: در این روش عرق آویشن، عرق نعنا، عرق بابونه و کمی قطره سیاه دانه را داخل یک بطری ریخته و میزان عرق آویشن باید دو برابر باشد؛ استفاده از عرق نعنا به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها