مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-08بين الملل

تلاش مرکل برای جلب حمایت ها از صدراعظمی آرمین لاشت


آنگلا مرکل، صدراعظم در حال خروج از قدرت در آخرین جلسه پارلمان آلمان که پیش از انتخابات 26 سپتامبر برگزار شد، تصویری درخشان از سابقه دولتش ترسیم کرد تا به این ترتیب از نامزد حزب خود حمایت کند.

- تلاش مرکل برای جلب حمایت ها از صدراعظمی "آرمین لاشت" آنگلا مرکل، صدراعظم در حال خروج از قدرت در آخرین جلسه پارلمان آلمان که پیش از انتخابات 26 سپتامبر برگزار شد، تصویری درخشان از سابقه دولتش ترسیم کرد تا به این ترتیب از نامزد حزب خود حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، مرکل در سخنرانی خود همچنین نسبت به احتمال تشکیل دولت چپگرای آینده هشدار داد.

از همین رو او از معاون خود که کاندیدای حزب رقیب برای صدراعظمی آلمان که در حال حاضر در نظرسنجی ها پیشتاز است، به دلیل اظهار نظری که در آن به شوخی از افرادی که علیه کرونا واکسینه شده اند به عنوان خوکچه هندی نام برد، سرزنش کرد.

به نظر می رسد خانم مرکل که بر این نظر است که رهبران درحال بازنشستگی نباید به سیاست بازگردند، سخنرانی حزبی غیرمعمولی با نمایندگان مجلس داشته است.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که حزب راست میانه گرای اتحادیه دموکرات مسیحی به رتبه دوم سقوط کرده است و سوسیال دموکرات های چپ میانه به دلیل محبوبیت نسبی اولاف شولتز، معاون صدراعظم و وزیر دارایی آلمان پیشتاز هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مرکل برای جلب حمایت ها از صدراعظمی آرمین لاشت

تلاش مرکل برای جلب حمایت ها از صدراعظمی آرمین لاشت