مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-08سياسي

در جست وجوی نشانه های عاشورا


واحد عکس حوزه هنری اصفهان، با انتشار فراخوان «نشانه های عاشورایی در میراث محرم» و تمدید مهلت ارسال اثر به آن، از عکاسان درخواست کرده تا برای ثبت تصویری و مستندسازی نشانه ها و میراث تصویری عاشورایی استان اصفهان اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان واحد عکس حوزه هنری اصفهان، با انتشار فراخوان نشانه های عاشورایی در میراث محرم و تمدید مهلت ارسال اثر به آن، از عکاسان درخواست کرده تا برای ثبت تصویری و مستندسازی نشانه ها و میراث تصویری عاشورایی استان اصفهان اقدام کنند.

وحید مؤمن زاده، مدیر اجرایی این رویداد به ایسنا می گوید: هنرمندان در گستره زمان، وقایع نگار شهادت امام حسین (ع) و یارانشان شده اند، تا جایی که به وضوح نماد و نشانه های عاشورا را در آثار هنری مختلف این مرز و بوم می توان دید.

او ادامه می دهد: واحد عکس حوزه هنری اصفهان نیز با هدف ثبت میراث تصویری عاشورایی این استان و به منظور گردآوری آثار و نشانه های برگرفته از عاشورا، اقدام به نشر یک فراخوان کرده است.

مدیر اجرایی فراخوان استانی نشانه های عاشورایی در میراث محرم خاطر نشان می کند: هر عکاس می تواند با ارسال پنج تک عکس در این رقابت شرکت کند و اکنون که مهلت ارسال اثر تمدیدشده، تا 25 شهریورماه آثار خود را به ایمیل Akskhaneh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست وجوی نشانه های عاشورا

در جست وجوی نشانه های عاشورا