مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-08بين الملل

درخواست 6.5 میلیارد دلاری بایدن از کنگره برای افغان ها


رییس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته است تا حدود 6.

4 میلیارد دلار برای کمک به تلاش های کنونی اسکان افغان های در معرض خطر، به دنبال خروج ایالات متحده از کشور جنگ زده افغانستان، - رییس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته است تا حدود 6.

4 میلیارد دلار برای کمک به تلاش های کنونی اسکان افغان های در معرض خطر، به دنبال خروج ایالات متحده از کشور جنگ زده افغانستان، اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این درخواست روز سه شنبه از طرف شالاندا یونگ، سرپرست دفتر مدیریت و بودجه آمریکا علنی شد و در آن از کنگره خواسته شده اعتبار مالی در نظر بگیرد تا موفقیت این مأموریت چند وجهی و تاریخی امکان پذیر شود.

او نوشت: این عملیات در سراسر جهان گسترده شد؛ با انتقال مهاجران از افغانستان به کشورهای ثالث از طریق پروازهای هوایی نظامی و چارتری.

در مراکز ترانزیت، افراد تخلیه شده در پایگاه های ایالات متحده مستقر هستند، جایی که قبل از ورود به ایالات متحده تحت بررسی های امنیتی بیومتریک و بیوگرافی قرار می گیرند.

این مقام آمریکایی تاکید کرد: علاوه بر پردازش های امنیتی، افراد تخلیه شده اقدامات احتیاطی بهداشت عمومی برای کووید-19 و سایر موارد دریافت می کنند و با کمک شرکای سازمان های غیردولتی و با بودجه دولتی در ایالات متحده مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 6.5 میلیارد دلاری بایدن از کنگره برای افغان ها

درخواست 6.5 میلیارد دلاری بایدن از کنگره برای افغان ها