مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-08اقتصادي

افزایش 8000 تومانی قیمت جوجه یکروزه/ تولید برای مرغدار به صرفه نیست


معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت جوجه یکروزه در کشور، گفت: قیمت جوجه یکروزه حدود 8000 هزار تومان افزایش داشته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت جوجه یکروزه در کشور، گفت: قیمت جوجه یکروزه حدود 8000 هزار تومان افزایش داشته است، این مسئله می تواند در آینده باعث کاهش جوجه ریزی و تولید مرغ شود.

سام مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری مشکل کمبود مرغ وجود ندارد، اظهار کرد: به طور میانگین روزانه حدود 80 تا 120 تن مرغ در کشتارگاه های استان کشتار می شود که این میزان بالاتر از نیاز روزانه استان به این محصول است.

معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر مرغ با قیمت مصوب 26 هزار تومان به ازای هرکیلوگرم در استان به فروش می رسد، این در حالیست که در استان های مجاور مرغ بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه و کمبود تولید نیز وجود دارد، برای مثال در استان خوزستان تنها 30 درصد مرغ موردنیاز در آن استان کشتار می شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت جوجه یکروزه در کشور، گفت: قیمت مصوب جوجه یکروزه 4200 تومان تعیین شده است، اما در حال حاضر جوجه یکروزه با قیمت 12 هزار و 500 تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8000 تومانی قیمت جوجه یکروزه/ تولید برای مرغدار به صرفه نیست

افزایش 8000 تومانی قیمت جوجه یکروزه/ تولید برای مرغدار به صرفه نیست