مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-07سياسي

«کارآمدی» و «داشتن» برنامه ملاک تعیین استاندار باشد


رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر منطبق بودن مشی استانداران با رویکردهای دولت سیزدهم، گفت: کارآمدی و داشتن برنامه در کنار دیگر ویژگی های یک مدیر انقلابی باید ملاک تعیین استانداران باشد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر منطبق بودن رویکرد استانداران با مشی دولت مستقر، اظهار کرد: با توجه به رویکرد آیت الله رییسی جهت تشکیل دولت قوی و کارآمد و همچنین وجود مشکلات عدیده در کشور به لحاظ اقتصادی و عمرانی می طلبد استاندارانی در استان ها انتخاب شوند که هم تراز با رویکردها و سیاست های دولت باشد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های استانداران، افزود: ملاک انتخاب استاندار در درجه نخست پس از داشتن ویژگی های شخصیتی بارز باید حس تعلق خاطر به انقلاب، ساده زیستی، عدم تمایل به انگیزه های دنیوی، کارآمدی و از همه مهتر برنامه محور بودن است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآمدی مبتنی بر برنامه در هدایت استان بسیار مؤثر است، تصریح کرد: در کنار داشتن برنامه برای هدایت استان، توان کافی برای نفوذ در حاکمیت و تلاش برای رفع مشکلات استان از لازمه های استاندار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارآمدی» و «داشتن» برنامه ملاک تعیین استاندار باشد

«کارآمدی» و «داشتن» برنامه ملاک تعیین استاندار باشد