مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-07سياسي

ایجاد هزار فرصت شغلی پایدار در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی


مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: در نظر داریم در سال جاری بیش از هزار فرصت شغلی پایدار در استان ایجاد کنیم و حمایت از پانصد واحد تولیدی کوچک و بزرگ که راکد یا نیمه فعال هستند را در دستور کار داریم.

- ایسنا/مرکزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: در نظر داریم در سال جاری بیش از هزار فرصت شغلی پایدار در استان ایجاد کنیم و حمایت از پانصد واحد تولیدی کوچک و بزرگ که راکد یا نیمه فعال هستند را در دستور کار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید محترمی در تشریح برنامه های این سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری که 24 بند مهم در آن تاکید شده و در راستای تحقق و اجرای این سیاست ها، بسیج برنامه ریزی های لازم برای اقدامات موثر در این راستا را انجام داده است.

وی افزود: ایجاد بستر لازم و مناسب برای نقش آفرینی مردم و فعالین اقتصادی که در سطح کشور شاهد فعالیت آنها هستیم و مردمی کردن اقتصاد، مهمترین اهداف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج است.

رویکرد بسیج در این مسیر ایجاد ظرفیت ها و بسترها برای تشکیل اقتصاد درون زا است و به دنبال این هستیم که الگویی جامع و الهام بخش برای سایر بخش ها ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هزار فرصت شغلی پایدار در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی

ایجاد هزار فرصت شغلی پایدار در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی