مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-07ورزشي

بررسی طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی  طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در این جلسه خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی  طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در این جلسه خبر داد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:در جلسه امروز کمیسیون با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی،اعضای کمیته تربیت بدنی و جوانان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس به اخبار فرهنگی و موضوع حمایت از ورزش و ورزشکاران پرداخته شد.

وی افزود:در ادامه با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها گزارشی از نتایج طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران توسط کمیته تربیت بدنی ارائه شد، کارشناس مرکز پژوهش ها مجلس، کارشناس سازمان برنامه بودجه و طراح اولیه این طرح و اعضای کمیسیون فرهنگی در خصوص نتایج کلی و جزیی این طرح دیدگاه های خود را مطرح و به بررسی موضوع پرداختند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد:این طرح که در 30 بند تهیه شده است،موضوعات متفاوتی چون راهکارهای حمایت از ورزش همگانی در سطح جامعه، حمایت از ورزش دانش آموزشی و موارد اینچنینی را مورد اشاره قرار داده است،این طرح پیش تر برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس