مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-07اقتصادي

فعالیت 111 هزار کارگر بیمه شده در 23 هزار بنگاه اقتصادی اردبیل


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: هم اکنون 111 هزار کارگر بیمه شده در 23 هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: هم اکنون 111 هزار کارگر بیمه شده در 23 هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

بهروز رحیم زاده 16 شهریور در پویش زنگ ورزش کارگری با اعلام این خبر افزود: از این تعداد بیش از 11 هزار کارگر ورزشکار در 35 رشته ورزشی فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه بیش از 11 هزار کارگر به صورت ثبت شده در استان به صورت حرفه ای به امر ورزش می پردازند، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده استان اردبیل میزبان دو مسابقه ورزشی در سطح کشور خواهد بود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط و خروج از وضعیت کرونا فعالیت های ورزشی بیش ازپیش در واحدهای تولیدی پیگیری شود.

رحیم زاده تصریح کرد: با توجه به استقبال جامعه کارگری و به ویژه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و اثرگذاری مطلوب این پویش، هیئت ورزش کارگری استان در مرحله بعدی ضمن انسجام بخشی به این برنامه نسبت به تسری این پویش به سایر شهرستان های در چارچوب قوانین و پروتکل های بهداشتی جاری اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 111 هزار کارگر بیمه شده در 23 هزار بنگاه اقتصادی اردبیل

فعالیت 111 هزار کارگر بیمه شده در 23 هزار بنگاه اقتصادی اردبیل