مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-07اقتصادي

وجود 14هزار تعاونی در مازندران/ اشتغال 17 هزار مازندرانی در تعاونی ها


معاون استاندار مازندران با اشاره به وجود 14 هزار تعاونی در مازندران و فعال بودن 7 هزار و 794 تعاونی در این بین، گفت: این تعاونی ها زمینه را برای اشتغال 17 هزار مازندرانی مهیا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حسن خیریانپور عصر امروز در آیین افتتاح همزمان 268 طرح تعاونی کشور و شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی و استانی در این شهرستان اظهار کرد: تعاونی ها امروزه نقش بسیار مهم در صنعت، تولید، اشتغال و کار دارند و شرکت های تعاونی توانستند بازوان پرتوان دولت در حوزه همزمان در سطح کشور افتتاح شده و سالانه 120 هزار عدد کنتور هوشمند برای مدیریت مصرف آب را تولید می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران با اشاره به سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی این شرکت با رویکرد اهمیت بخش تعاون در تولید، اشتغال و چرخاندن چرخ اقتصاد کشور، تصریح کرد: باید تعاونی ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند و نقش آنها در کشور پررنگ تر از قبل باشد.

این مسؤول با اشاره به اصل 44 قانون اساسی و نگاه ویژه به شرکت های تعاونی و بخش خصوصی در سطح کشور، بیان کرد: باید با نگاه ویژه به تعاون در رونق اقتصادی، تولید و اشتغال گام های اساسی برداریم.

خیریانپور با اشاره به وجود 14 هزار تعاونی در مازندران و فعال بودن 7 هزار و 794 تعاونی در این بین، خاطرنشان کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 14هزار تعاونی در مازندران/ اشتغال 17 هزار مازندرانی در تعاونی ها

وجود 14هزار تعاونی در مازندران/ اشتغال 17 هزار مازندرانی در تعاونی ها