مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-07سياسي

اعطای نشان سرو ملی توسط میشل عون به رییس فقید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان


مراسم امروز تشییع پیکر رییس فقید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اعطای نشان سرو ملی توسط رییس جمهور لبنان به روح این عالم ربانی برای تقدیر از دستاوردهای ملی، - لبنان امروز با علامه عبدالامیر قبلان رییس فقید مجلس اعلای اسلامی شیعیان وداع کرد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم شیخ عبدالامیر قبلان بعد از ظهر امروز از  مقر مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و با حضور گسترده شخصیت های سیاسی، دینی و اجتماعی این کشور آغاز شد.

  این مراسم با تلاوت قرآن کریم و سپس ایراد نطق شیخ احمد قبلان مفتی جعفری عالی لبنان شروع شد که در آن پدر فقیدش را خطیبی برای منبر وطن توصیف و تاکید کرد او در طول عمر خود همه دردهای لبنان را به دوش کشید.

شیخ علی الخطیب نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان هم پس از آن طی سخنانی تاکید کرد: علامه قبلان مبلغ گفت وگو و تفاهم، وحدت و همبستگی میان همه طیف ها و مذاهب بود و مساله فلسطین منشا همه مواضع خود محسوب می شد.

میشل عون رییس جمهور لبنان هم در این مراسم به نمایندگی از نبیه بری رییس پارلمان این کشور نشان سرو ملی را به گردن مرحوم قبلان انداخت و سپس حاضران به امامت شیخ الخطیب بر پیکر او نماز خوانده و او را تا خانه ابدی در روضه الشهیدین در ضاحیه بیروت بدرقه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان سرو ملی توسط میشل عون به رییس فقید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

اعطای نشان سرو ملی توسط میشل عون به رییس فقید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان