مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-07بين الملل

اعلام جزییاتی از دوربعدی مذاکرات ایران و عربستان


مکان و زمان دور چهارم مذاکرات ایران و عربستان مشخص نشده است و ما با توافق دو طرف، زمان و مکان این مذاکرات را تعیین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی الاولی نیوز امروز (سه شنبه) به نقل از ایرج مسجدی اضافه کرد: به نظر من در اینجا مشکلی برای مذاکرات جاری با عربستان سعودی وجود ندارد و ما پافشاری می کنیم که مذاکرات کم کم به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه ایران خواستار دوستی برادرانه با عربستان در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، درباره نتایج سه دور مذاکرات قبلی گفت: به رغم سه دور گفتگو، مذاکرات همچنان ادامه دارد و به نتایج قطعی نرسیده است لذا وقتی به نتایج قطعی رسیدیم، آن ها را اعلام می کنیم.

سفیر ایران در بغداد که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، افزود: ما سه دور مذاکرات را در یک فضای بسیار دوستانه و برادرانه در بغداد انجام دادیم، زیرا ما و عربستان کشور های مسلمان هستیم و همه مشکلات بزرگ بین ما باید از طریق مذاکره و برگزاری جلسات حل و فصل شود.

سفیر ایران در بغداد با ابراز رضایت از مدیریت دولت عراق برای انجام مذاکرات بین تهران و ریاض در بغداد، نقش مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در میانجیگری بین ایران و عربستان را مهم دانست و افزود: ما از او و عراق برای فراهم کردن فضای این مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییاتی از دوربعدی مذاکرات ایران و عربستان

اعلام جزییاتی از دوربعدی مذاکرات ایران و عربستان