مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-07سياسي

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش معرفی شد


فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در مراسمی از سوی فرمانده هوانیروز معرفی شد.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری در مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، به عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان معرفی شد.

فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم با گرامیداشت ایام محرم و با اشاره به تأثیرپذیری حماسه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرهنگ عاشورا و محرم، اظهار کرد: پیروزی های ارتش، نتیجه اعتماد حضرت امام خمینی (ره) به ارتش در آغاز پیروزی انقلاب و همراهی ارتش با مردم و اطاعت پذیری از ولایت است.

وی با یادآوری پیشرفت های هوانیروز در سال های پس از دفاع مقدس، تصریح کرد: ارتقای توانمندی های تسلیحاتی هوانیروز، افزایش برد عملیاتی موشک بالگردهای آن، وجود سامانه های هوشمند اجرای آتش موشکی و سامانه های کاملا بومی شب پرواز، نتیجه اعتماد به درون کشور و همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان داخلی است.

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار امیدواری کرد: حرکت برای در نوردیدن افق های جدید در عرصه بالگردی و افزایش توانمندی عملیاتی هوانیروز در خدمت به مردم و تولید قدرت دفاعی با سرعت ادامه دارد و هوانیروز در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش معرفی شد

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش معرفی شد