مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-07بين الملل

دو مقام ارشد عراق: خروج آمریکایی ها از عراق قطعی است


موضع عملیاتی گروه های مقاومت، به گام های حقیقی نیروهای اشغالگر آمریکا برای خروج از عراق بستگی دارد.

- در حالی که دولت مصطفی الکاظمی در طول یکسال و نیم گذشته از دیدار رسمی با دبیرکل عصائب اهل الحق خودداری می کرد، امروز سه شنبه وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی عراق با وی در مقرش در بغداد دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دفتر دبیرکل عصائب اهل الحق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شیخ قیس الخزعلی و فواد حسین وزیر امور خارجه و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق مسئله خروج نیروهای آمریکایی را که قرار است در پایان سال جاری میلادی انجام شود، بررسی کردند.

به نوشته این بیانیه، شیخ الخزعلی در این نشست گفت که هیات هماهنگی گروه های مقاومت در عراق، خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی را در این مدت رصد می کند و تنها به بیانیه ها و اظهارنظرها اکتفا نخواهد کرد.

وی تاکید کرده است که موضع عملیاتی گروه های مقاومت، به گام های حقیقی نیروهای اشغالگر آمریکا برای خروج از عراق بستگی دارد.

بر اساس این بیانیه، وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی عراق در این دیدار تاکید کردند که خروج نیروهای آمریکایی از عراق قطعی است.

این نخستین بار است که دو مقام ارشد عراقی در دیدار با یکی از برجسته ترین رهبران مقاومت در عراق، با این قاطعیت تاکید می کنند که خروج نیروهای آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مقام ارشد عراق: خروج آمریکایی ها از عراق قطعی است

دو مقام ارشد عراق: خروج آمریکایی ها از عراق قطعی است