مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-07سياسي

صالحی از اجرای قانون اقدام راهبردی استنکاف کرده


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس بررسی های صورت گرفته در کمیسیون اصل نود، استنکاف صالحی رییس سابق سازمان انرژی اتمی از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران محرز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی خضریان در گفتگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: در این جلسه گزارش کمیته های سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران در 12 آذرماه سال 1399 به تصویب مجلس رسید که بر اساس آن سازمان انرژی اتمی موظف به اجرای مفاد آن است منتها طبق کارشناسی های مختلف و جلسات برگزار شده با رییس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از آقای علی اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در صحن علنی به هیأت رییسه مجلس ارجاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی از اجرای قانون اقدام راهبردی استنکاف کرده

صالحی از اجرای قانون اقدام راهبردی استنکاف کرده