مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-07سياسي

استنکاف «علی اکبر صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم ها محرز شد


براساس کارشناسی های مختلف، استنکاف رییس سابق سازمان انرژی اتمی در امتناع و یا ممانعت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها محرز شد.

- علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست عصر امروز(سه شنبه، 16 شهریور ماه) کمیسیون اصل نود مجلس که به بررسی پرونده های موجود در کمیته های این کمیسیون و ارائه گزارش از سوی آن ها پرداخته شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این قانون در 12 آذر ماه سال 1399 به تصویب مجلس رسید و سازمان انرژی اتمی را موظف به اجرای مفاد آن کرد، اظهار کرد: براساس کارشناسی های مختلف و جلساتی که با رییس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود برگزار شد و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از علی اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در جلسه علنی به هیئت رییسه مجلس ارجاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استنکاف «علی اکبر صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم ها محرز شد

استنکاف «علی اکبر صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم ها محرز شد