مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-07سياسي

استماع گزارش امیر ایرانی از پیشرفت نیروی دریایی ایران


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه امروز این کمیسیون گزارش جامعی از پیشرفت نیروی دریایی از حیث سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در اقیانوس هند ارائه کرد.

- ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار صفری، جانشین پلیس امنیت ناجا نخستین مهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز بود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار صفری گزارش مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد که در این میان مدیریت اتباع خارجی با توجه به تحولات رخ داده در افغانستان، برنامه های پیش بینی شده برای مبارزه با قاچاق به ویژه مشروبات الکلی، برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق سلاح های جنگی و شکاری و راهکار برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی از جمله موارد مذکور است.

وی ادامه داد: همچنین جانشین پلیس امنیت ناجا آسیب هایی را که در کشور وجود دارد و به حوزه مدیریت ناجا مرتبط است، برای نمایندگان تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین نوع همکاری این کمیسیون در راستای کمک به تأمین امکانات لجستیک مرتبط با ناجا نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استماع گزارش امیر ایرانی از پیشرفت نیروی دریایی ایران

استماع گزارش امیر ایرانی از پیشرفت نیروی دریایی ایران