مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-07سياسي

نظارت کمیسیون انرژی مجلس بر برنامه وزارت نیرو برای رفع مشکل آب و برق


رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تشکیل کمیته مشترک بین این کمیسیون با وزارت نیرو از نظارت این کمیسیون بر وزارت نیرو برای اجرای برنامه کوتاه مدت یکساله برای رفع مشکل کم آبی و قطعی برق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی از دریا به برخی مناطق که چنین امکانی را داشته و استفاده از آب ژرف هم در این نشست تبادل نظر صورت گرفت.

این در حالی است که تعدادی پروژه نیمه تمام هم از سوی وزارت نیرو بایستی تکمیل شود و مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نیرو تشکیل شده و موضوع برنامه هفتم توسعه را در دستورکار ویژه قرار دهد تا از بیشترین ظرفیت قانونی در این موضوع استفاده کنیم.

همچنین مقرر شد اقدامات مشترکی در مورد لوایح بودجه 1401 و 1402 صورت گیرد تا مجلس پشتیبانی بیشتری از وزارت نیرو انجام دهد؛ چراکه مردم نگرانی های بسیار جدی در حوزه آب و برق دارند و باید مشکلات هرچه سریع تر با استفاده از برنامه های کوتاه مدت و میان مدت رفع شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: همچنین مقرر شده است که وزارت نیرو در یک برنامه کوتاه مدت یکساله برای عبور از زمستان و تابستان آینده تدوین کند.

همچنین یک برنامه بلندمدت 4 یا 5 ساله هم تدوین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کمیسیون انرژی مجلس بر برنامه وزارت نیرو برای رفع مشکل آب و برق

نظارت کمیسیون انرژی مجلس بر برنامه وزارت نیرو برای رفع مشکل آب و برق