مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-07فرهنگي

مسئولیت پیگیری اخبار جعلی فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول ساماندهی تولید و توزیع محتوا است و مسئولیت پیگیری اخبار جعلی در فضای مجازی به این وزارتخانه محول شده است.

- به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی به همراه جمعی از معاونان و مدیران مرکز ملی فضای مجازی با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و درباره تحولات فضای مجازی و تأثیر آن بر حوزه فرهنگ تاکید کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ضرورت پیگیری طرح تحول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید متناسب با تحولات فضای مجازی در دنیا و بر اساس مأموریت های خود نسبت به اجرای طرح تحول در این وزارتخانه اقدام کند و نیاز است تا سایر دستگاه ها برای پیشبرد برنامه تحول آن به خصوص سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه حمایت و همراهی لازم را انجام دهند.

فیروزآبادی با اشاره به تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی کشور مسئولیت بررسی و پیگیری اخبار جعلی بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین این وزارتخانه می تواند برای ساماندهی تولید و توزیع محتوا از سوی کاربران غیرحرفه ای (UGC) و افزایش کاربر محور شدن این فضا نقش مؤثری ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پیگیری اخبار جعلی فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است

مسئولیت پیگیری اخبار جعلی فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است