مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-07اجتماعي

آموزش محیط بانان یکی از ارکان مهم در سازمان محیط زیست است


معاون یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور گفت: آموزش محیط بانان یکی از ارکان مهم در سازمان محیط زیست است و در سال های گذشته با عدم آموزش و یا آموزش ناقص مواجه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر فلاح دهقان نژاد ظهر امروز در آیین رونمایی از بسته آموزشی راهنمای محیط بانان اظهار کرد: آموزش محیط بانان یکی از ارکان مهم در سازمان محیط زیست است و در سال های گذشته با مشکل عدم آموزش و یا آموزش ناقص مواجه بودیم.

معاون یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور افزود: تا الآن حدود هزار و 800  نفر از محیط بانان تحت پوشش آموزش های تخصصی و نظامی قرار گرفته اند که برای آموزش نظامی آن ها با صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: بسته های آموزشی راهنمای محیط بان که توسط معاونت آموزش سازمان محیط زیست استان اصفهان طراحی شده است، به آموزش محیط بانان کمک بزرگی می کند و قدم بزرگی در راستای ارتقای دانش محیط بانان کشور است.

دهقان نژاد گفت: با برنامه درست و برگزاری آزمون های تخصصی از محتوای کتاب ها، می توانیم تغییری بزرگ در رفتار و عملکرد محیط بانان مشاهده کنیم.

در ادامه این مراسم ایرج حشمتی مدیرکل سازمان محیط زیست اصفهان نیز اظهار کرد: این بسته آموزشی شامل 28 عنوان کتاب برای ارتقای دانش و تجربه محیط بانان قدم مؤثری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش محیط بانان یکی از ارکان مهم در سازمان محیط زیست است

آموزش محیط بانان یکی از ارکان مهم در سازمان محیط زیست است