مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-07فرهنگي

اصغر فرهادی: تحمل این همه خبر بد را ندارم


این شبکه های اجتماعی زمان زیاد می گیرند و از نقطه نظر احساسی، شخصی نیستم که بتوانم این حجم از اخبار بد را جذب کنم - اصغر فرهادی در مصاحبه ای در حاشیه جشنواره فیلم تلوراید درباره فیلم جدیدش قهرمان ، همه گیری ویروس کرونا و دلیل تحریم مراسم اسکار صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر فرهادی که برای نخستین نمایش فیلم جدید قهرمان در آمریکای شمالی و در جشنواره فیلم تلوراید حضور داشته در مصاحبه ای با نشریه هالیوود ریپورتر شرکت کرده است.

داستان فیلم قهرمان درباره مردی به نام رحیم است که به دلیل بدهی در زندان به سر می برد اما تصمیم او برای بازگردادن کیفی پر از سکه طلا، شهرت خوبی برای زندان و او ؛ در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند اما مثل همیشه ماجرای پشت شخصیت اصلی داستان، پیچیده تر از این مرد خوب در شبکه های اجتماعی است.

داستانی که فرهادی با مشاهده ظهور و سقوط بسیاری از قهرمانان روزانه، تصمیم به روایت آن گرفت.

اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار ایرانی که در فیلم جدیدش قهرمان نقدی جدی بر شبکه های اجتماعی داشته درباره دلیل عدم استفاده از فیس بوک و تویئتر می گوید: این شبکه های اجتماعی زمان زیاد می گیرند و از نقطه نظر احساسی، شخصی نیستم که بتوانم این حجم از اخبار بد را جذب کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر فرهادی: تحمل این همه خبر بد را ندارم

اصغر فرهادی: تحمل این همه خبر بد را ندارم