مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-07سياسي

تأکید امام جمعه نجف بر بازگشایی مرزها به روی زائران اربعین


سید صدرالدین القبانجی امام جمعه نجف اشرف با تأکید بر لزوم بازگشایی مرزها برروی زائران گفت: از دولت عراق می خواهم که مرزها را به سوی زائران مراسم اربعین باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سید صدرالدین القبانجی امام جمعه نجف اشرف با تأکید بر لزوم بازگشایی مرزها برروی زائران گفت: از دولت عراق می خواهم که مرزها را به سوی زائران مراسم اربعین باز کند.

وی با بیان اینکه کمیته های پزشکی پدیده عدم شیوع ویروس در زیارت های میلیونی را بررسی کنند، گفت: از کمیته های پزشکی جهان می خواهیم معجزه عدم شیوع ویروس در زیارت های میلیونی که در نجف اشرف، کربلا و سایر زیارتگاه های اهل بیت (ع) برگزار می شود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

ما این پدیده را برکت اهل بیت (ع) تفسیر می کنیم.

امام جمعه نجف ادامه داد: زیارت اربعین یک تجربه حیاتی برای کشور در تمامی جزییات اداری، امنیتی، بهداشتی و خدماتی به شمار می رود و به مثابه احیا و بنای قابلیت های اجزای کشور است.

همچنین تعظیم شعائر الهی، تقریب ملت ها، تربیت اخلاقی و اعتقادی از دستاورد های اربعین است.

امام جمعه نجف اشرف در واکنش به این مسئله که مشکلاتی که مانع باز شدن مرزها می شود، مشکل هدر دادن پول است، گفت: دین نظریه ای متفاوت از نظریات اقتصادی موجود مطرح می کند و آن این آیه است که می فرماید: وما انفقتم من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه نجف بر بازگشایی مرزها به روی زائران اربعین

تأکید امام جمعه نجف بر بازگشایی مرزها به روی زائران اربعین